Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Πληρώθηκα! Ακούς, κάτσε εσύ.



Γεια σας,

Ονομάζομαι Μαλατέστας Γεώργιος και θέλω να μοιραστώ την χαρά μου μαζί σας.
Μόλις πριν 50 ήμερες περίπου πήρα την απόφαση να επενδύσω ένα μέρος από τα χρήματα μου σε χρυσό.

Σήμερα αυτή μου η πράξη μου απέδωσε κιόλας τα πρώτα κέρδη. Με μόλις 150 ευρώ αρχική επένδυση κέρδισα 1040 ευρώ.

Με αυτά τα 1040 ευρώ πλήρωσα την συμμετοχή μου στο χρυσό πινάκα και μου έμειναν 500 ευρώ.


Από αυτά τα 500 ευρώ κρατεί η εταιρία το 7% το όποιο είναι 73 ευρώ και μου μένει ένα υπόλοιπο της τάξεως των 427 ευρώ καθαρά στην τσέπη μου!


Όπως φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία είμαι πλέον στο χρυσό πίνακα και είμαι ήδη στο δεύτερο επίπεδο, το πρόγραμμα πάει πολύ γρήγορα και σε διάστημα λιγότερο από 30 ήμερες θα έχω πληρωθεί χρυσό αξίας 3255 ευρώ και όλα αυτά μονό με 150 ευρώ. Τρελό!

Τρεις από τους συνεργάτες μου που βρίσκονται και αυτοί ένα βήμα πριν τη πληρωμή!



Η δική μας νίκη είναι και νίκη της ομάδας.
Η επιτυχία μας είναι στα χέρια μας!
Stranger-Team


Ιστολόγιο: http://xrisos-kanonas.blogspot.gr

Skype: giomalatestas

Τηλ: 6907874900

Skype Stranger-Team: earngold.gr

Ευχαριστω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου