Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Το εισιτήριο προς την Ελευθερία

Αγαπητοί αναγνώστες του blog,
Θέλω να μιλήσω για την δραστηριότητα  που ασχολούμαι τον τελευταίο καιρό.
Είναι το δικτυακό marketing. Να σας πω την αλήθεια εάν με ρωτούσατε πριν 3 μήνες τι είναι το δικτυακό marketing η απάντηση θα ήταν εεε?
Αυτή τη στιγμή που σας γράφω όμως έχω φτιάξει ένα blog που έχει 4000 views σε λιγότερο από 3 μήνες και 1 site το όποιο κάνει τρομερή δουλεία. Το να φτιάξω ένα blog ή ένα site στο internet μου ήταν τελείως άγνωστο και μου φαινόταν εξαιρετικά δύσκολο πριν από μερικούς μήνες, πόσο μάλλον να ασχοληθώ με το δικτυακό marketing.
Εξασκώ το επάγγελμα του μάγειρα και οι δυνατότητες μου στο internet ξεκινούσαν από τα παιχνίδια και έφταναν μέχρι το youtube, μέχρι που διάβασα το άρθρο ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΧΡΥΣΟΥ ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ; και ένα καμπανάκι χτύπησε μέσα μου.
Μπήκα στο site διάβασα, ενημερώθηκα και έκανα και κάποια δική μου έρευνα για την εταιρία γιατί όλα ακούγονταν ‘πολύ καλά’ καταλαβαίνετε. Μόλις  πληκτρολόγησα EMGOLDEX το πρώτο πράγμα που εμφανίστηκε ήταν Απάτη. Ξεκίνησα λοιπόν να διαβάζω για την ‘Απάτη’. Μετά από μερικά άρθρα κατάλαβα ότι όλοι όσοι κατηγορούσαν την εταιρία δεν είχαν καμία σχέση με αυτήν και απλά έλεγαν λόγια, πολλά λόγια. Έτσι αποφάσισα να βρω κάποιον ο οποίος να είναι στην εταιρία μήπως και μπορέσει να με ενημερώσει. Βρήκα 2 ανθρώπους μίλησα 2 ώρες με τον καθέναν στο Skype (έτσι ανακάλυψα το Skype, μιλάμε τρομερό) και μου έλυσαν όλες τις απορίες αλλά το ποιο σημαντικό είναι ότι διασταυρώνοντας τα λόγια τους έλεγαν και οι 2 τα ιδία και έτσι ξεκίνησα.
Έκανα εγγραφή στην εταιρία και ξεκίνησα να πάω στην τράπεζα να καταθέσω τα χρήματα στον λογαριασμό που μου είχε δώσει η εταιρία μέσω του internet.
Αμέσως μετά μίλησα με τον άνθρωπο που με είχε συστήσει στην εταιρία, τον οποίο ούτε ήξερα ούτε είχα μιλήσει μέχρι τότε μαζί του. Τον Stranger.
O Stranger όχι απλά με βοήθησε να φτιάξω ένα blog ή να το προωθήσω στο internet μου έδωσε τη δυνατότητα να μπορώ και εγώ τώρα με την σειρά μου να βοηθήσω ανθρώπους που έρχονται στην ομάδα μου και είναι πρόθυμοι να δουλέψουν. Και αυτό είναι μόνο η αρχή! Επίσης με βοήθησε δίνοντας μου και τις 2 συστάσεις τις οποίες χρειάζεται η εταιρία ως προϋποθέσει για να κερδίζω το μπόνους . Το ίδιο έκανε και για αλλά άτομα τις ομάδας χωρίς να τον υποχρεώνει κάνεις να πράξει με αυτόν το τρόπο. Το ίδιο κάνω τώρα και εγώ για την ομάδα μου, την ομάδα μας την Stranger-Team.
Αυτή τη στιγμή έχω προσωπική ομάδα 25 ατόμων με μονό 3 προσωπικές συστάσεις και στη Stranger-Team τα άτομα ξεπερνούν τα 400.
Σκοπός μας είναι να γνωριστούμε και να δικτυωθούμε.
Σκοπός μας είναι να βοηθήσουμε όσους περισσότερους ανθρώπους μπορούμε.
Σκοπός μας είναι να ελευθερωθούμε!

Με εκτίμηση

Γεώργιος Μαλατέστας


Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6907874900

Skype: giomalatestas

e-mail: giomalatestas@gmail.com


Skype stranger-team: earngold.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου